7 Eylül 2012 Cuma

Açıköğretim'de Geçmiş Yıllarda Çıkmış Sorulara Nasıl Ulaşılır



GÜNCELLEME: 23.11.2016

Arkadaşlar, yaklaşık 3 yıldır bu siteyi güncellemiyordum. Sorular ve konular iyice birikti. Sizleri daha fazla bekletmeye hakkım olmadığını düşünerek kendi adımla yeni bir site açtım. Artık tüm sorularınızı bu yeni site üzerinden sorabilirsiniz. 

Sizleri özlemişim. 

ADRES: Murat Abi Askerlik Forumu





Merhaba,

Açıköğretim'de geçmiş yıllarda çıkmış sorulara nasıl ulaşılabildiğini
 başlıklı yazımda sizlerle paylaşmıştım. Anlatım resimli ve ayrıntılı olarak ele alındığı için burada tekrar bu konuya değinmeyeceğim.

Lakin, bahse konu sitenin adresinde küçük bir değişiklik yapılmış. Buradan da güncelleyeyim istedim: 
http://yillik.eogrenme.anadolu.edu.tr/

Haftasonu bütünleme sınavına girecek tüm arkadaşlara başarılar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder