7 Mayıs 2009 Perşembe

Açıköğretimde (AÖF) Çıkmış Sınav Sorularına Nasıl Ulaşılır (Resimli anlatım)

Merhaba,


Çevremde Açıköğretim okuyanların geneli geçmiş yıllarda çıkmış Açıköğretim (AÖF) sınav sorularına ulaşmak istiyorlar. Bunun için de Google'dan muhtelif sitelere yönlendiriliyorlar boşu boşuna. Bu hem zaman ve emek kaybına hem de sinir yıpranmasına neden oluyor.

Boşu boşuna diyorum çünkü sorular AÖF'nin resmi sitesi http://eogrenme.anadolu.edu.tr/ de mevcut. Resimlerle ve adım adım anlatmak gerekirse:

  1. E-Öğrenme sitesine girin.
  2. Sağ üstte "Oturum Aç" ı tıklayın.
  3. Açılan yeni sayfadaki kutucuğa T.C. Kimlik numaranızı yazın (Bu aynı zamanda öğrenci numaranızdır).
  4. Yukarıdaki resimde görüldüğü üzere Fakülte Listesi bölümü tıklayarak listenin en altında bulunan Sınav Soruları nı seçin.
  5. Hemen yan tarafta bulunan Bölüm Listesi Bölümüne son 10 yıla ilişkin eğitim öğretim dönemleri gelecek. O bölümden de hangi yılın sorularını görmek istiyorsanız o yılı seçin.
  6. Ders Listesi Bölümünden ise Arasınav, Yılsonu Sonavı veya Bütünleme Sınavı seçeneklerinden birini seçin. Yeni bir sayfa açılacak.
  7. Gelen sayfada sol menüde e-Kitap yazısına tıkladığınızda aşağıya doğru Tüm Sınav Kitapçıkları listelenecek.
  8. Bu listede Kitapçık Kodları na tıklarsanız hangi dersin sorularının hangi kitapçıkta yer aldığına dair açıklamaları görebilirsiniz.

Hepinize başarılar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder