25 Mart 2009 Çarşamba

ÖSS Sonuçları Açıklanacak

Ta ilköğretim sıralarından beri, uzaktaki, tek ve gerçek hedef olarak lanse edilen, çocukların ve gençlerin korkulu rüyası ve okuma gayesi, yıllardan beridir ve özellikle son bir yılda uğruna harıl harıl çalışılan, rüyalara giren ÖSS ve YDS sonuçları yarın saat (15 Ağustos 2008) 9:30'da açıklanacak.


14 sene öncesine dönüp baktığımda, o günkü heyecanımın aslında boş bir heves olduğunu şimdi çok net görebiliyorum. Zira, sınavı kazanmak da yeterli değilmiş. Bunu anladığımda yetersizliğinin aynı zamanda gereksizlik olduğunu da düşünmüştüm. Ama, o kısımda yanılmışım. ÖSS'yi kazanmak yeterli değil ancak gerekli.



Ne için gerekli?

İyi bir eğitim için mi?

Değil.

İyi bir meslek için mi?

Değil.

Anne baba ve kendinizin emeklerinin karşılığı olarak mı?

Değil.



Ne için peki?

Yalnızca "etiket" için.



Yağlı güreşlerde cazgır bağırır:

Pehlivaaannn... Pehlivaaaannn!!

Altta kaldım diye üzülme (yerinme), üste çıktım diye sevinme...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder