6 Aralık 2012 Perşembe

Kısa Dönem Askerlik Sınavı Sonucu

GÜNCELLEME: 23.11.2016

Arkadaşlar, yaklaşık 3 yıldır bu siteyi güncellemiyordum. Sorular ve konular iyice birikti. Sizleri daha fazla bekletmeye hakkım olmadığını düşünerek kendi adımla yeni bir site açtım. Artık tüm sorularınızı bu yeni site üzerinden sorabilirsiniz. 

Sizleri özlemişim. 

ADRES: Murat Abi Askerlik Forumu




349. dönem askerlik yapacak olan kısa dönem askerlik ve asteğmen (yedek subay) adayları geçtiğimiz günlerde test ve mülakat merkezlerine giderek sınava girdiler.

Yapılan sınav sonucunda ya kısa dönem askerlik yapacaklar ya da yedek subay olacaklar. Sınavın askerlik durumuna etkisi olup olmadığı yıllardır tartışılmaya devam ediyor. Bana göre, sınav sonucu çok küçük bir etkiye sahip. Esas olan Milli Savunma Bakanlığı'nın asker ihtiyacının durumu. Bunu böyle bilen adaylar da hayatlarının en laylaylom sınavına girdiler sanırım.


1 yorum:

  1. kerem paksoy15 Ocak 2014 09:14

    günaydın murat abi ben 1.sınıfta güz döneminde 5 dersten kaldım 2.sınıfta o dersleri aldım ve üzerine 5 ders daha aldım ama bu senede güz dönemi yine iç açıcı değil yani 1.dönem derslerinden bu senede güz döneminde kalırsam ne olur lütfen yardım edin cevabı 4gözle bekliyorum

    YanıtlaSil